Värmebölja

Sommaren har fått för sig att komma tillbaka och hela Göteborg värms upp av solen. Som varmarst är det nog ändå i regionerna där Teater På Hjul träffas.


Vi står varandea mycket nära nu känns det som och efter att Shvan nu nyligen deltagit i sitt sista Administrationsmöte på ett bra tag har en stor avsaknad brutit ut. En avsaknad som vi försökte och fortfarande försöker fylla med en stor värmebölja gentemot varandra... eller så är det bara jag som töntar mig med denna kram-orgie?

Den sista platsen du ska vara på idag, den första platsen jag gick till idag

Nej vars. Livet leker och vi i gruppen arbetar för fullt. Halva manuset har nu bankats in något sånär i hjärnbarken på oss alla och under nästa vecka så ska vi ta tag i den återstående halvan. Idag har vi alla i princip ledigt dock, förutom med den lilla detalj att vi ska blogga och repetera delar i manus vi inte kan. Men detta ser jag absolut inte som något jobb!

Mig finner ni idag... inte. Detta eftersom att jag befinner mig hos min kära far i Kungabackas utkander. Men med lite tur ska jag snart bege mig in till Kungsmässan och inhandla lite förnödenheter, en dagbok bland annat har jag fått för mig. Jag behöver någon undanskymd plats att skriva av ig gällande alla pinsamheter som flyter runt i mitt huvud så att inte denna blogg får ta allt. Men not to worry, helt rumsren kommer jag nog aldrig bli.

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0