Så var det dags för Måndag igen!

Sitter och kollar ut genom fönstret på vårat underliga väder. Ena stunden är det sol, andra är det molnigt.
Inte direkt en dag då man får för sig att hitta på nåt roligt.
Men jag ska göra NÅGOT konstruktivt med min dag iallafall. Ska bannemej måla. Och självklart läsa manus.
MIn hjärna tycks ha formats om till ett hål efter att jag var sjuk.
Hoppas det inte håller i sig, vad ska dom andra säga då? Oh nej!


Jag har ju faktiskt sökt jobb idag. Har du, kära läsare, något tips om jobbtillfälle vad som helst just say hello!

Hade vart kul att resa bort. Behöver inte vara långt bort, men bara bort.

Intressant inlägg till tusen!
Imorgon återkommer jag med mer info och lite mindre flum.
Avslutar dock med att säga att www.teaterpahjul.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0