Rep!

Nu sitter  vi här, hemma hos mig, för vårat andra möte denna veckan.
Jocke och Amina (om hon kommer) har inte kommit än.

.... Jo nu kom dom. Dom ser sådär.. eller han ser sådär sommarfräsch ut. Amina ligger tyvärr hemma sjuk tydligen. Men nu får Stina fortsätta skriva för jag måste gå och utdela lite välkomskramar. Sen ser det nog ut som om vi hamnar utomhus idag. Du finner oss på någon utav Göteborgs många gräsmattor. Peace out, fred ut.

Nu, bloggar Fanny. Det var ett tag sen. Tror inte det är min grej riktigt. Men säger som alltid, ska försöka uppdatera oftare! Nu slutar jag skriva, ska vara med på mötet nu! Fortsätt läs o ha kul! Pusss


Iallafall...här är Stina igen. Jag hade tänkt att skriva ett inlägg bara, och helt plötsligt blev alla stirriga och ville skriva! Visserligen bra. Eller jo, det är bra.
Men nu ska vi repa, för det ska vi verkligen göra!

Förresten...vi har bra nyheter..som vi kommer avslöja snart....hehe
;)



Stina, Anton, Fanny säger puss!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0