Nyheters karaktär idag

Hah! För en gångs skull ska jag få komma med goda nyheter till mina kamrater. Eller jag tror i vart fall att det är goda nyheter. Det blir för dem att avgöra, men möjligheter ska presenteras. Det lovar jag er kära läsare (som aldrig kommenterar mina inlägg ehum). På nästa möte får jag prata med de övriga om telefonsamtalet jag förde under gårdagen. Frågan är bara när nästa möte blir för min del. Jag har nämligen upptäckt att jag är uppbokad på måndag då det var planerat med repetition. Detta har jag så klart inte delat med mig av till mina kamrater än, men man kan ju alltid hoppas på att de läser inlägget och förstår. Annars blir det SMS-kalas framöver. Somsagt är jag expert på att komma med jobbiga nyheter.

Nej nu ska jag iväg på fruktansvärt viktiga grejer.

C TPH

"Hmm, jag säger ju att jag är en svin! Men sådan är världen jag lever i!"

Fred ut.

Kommentarer
Postat av: Rebecka [Tönten]

Anton har en ölmage :]

2009-09-07 @ 20:22:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0