Kreativitet

^^

Jag har en konstig tendens att känna en kreativ känsla krypa längs ryggraden under nätterna. Är jag vaken längre än till midnatt, vilket jag oftast är, så får jag bara stor lust att börja repa manus, skriva manus, plocka i lägenheten eller fixa och dona med massa andra oväntade ting. Just nu fick jag stor lust att blogga, och som ni ser tar jag tag i det  -utan någon  som helst aning om vad jag skall skriva.

Så vad händer där ute?
Själv sitter man på en ganska, vid det här laget utsliten, stol -med en stackars kaffekopp i handen. Dock utan kaffe, koppen innehåller ingenting annat än något så meningslöst som vatten. Fast vatten är bra!

Imorgon skall Teater På Hjul sitta i möte hela förmiddagen. Och ta mig på orden när jag säger hela förmiddagen, jag hoppas vi lyckas fiska fram lite tid till att repa. Nu är det ca 2 månader till vår premiär, om allt går som planerat *ta i trä*


Vår Bibel -manuset :)


God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0