Jag är en vampyr

Fanny (dolt bakom alkohol) och Shvan  C Teater På HjulÄn en gång sitter jag uppe på tok för sent. Särskilt med tanke på att jag ska upp klockan 7 i morgon bitti och bege mig till cowboysarnas förlovade land med familjen - High Chaparrall. Dock har jag varit näst intill maniskt produktiv denna afton (ja, Jocke jag använder svåra ord endast för att reta dej).

Gissa om övriga medlemmer och du underbare läsare kommer häpna när ni tittar in på TeaterPåHjul:s helt nyskapade profil på Facebook som jag nu fyllt med bilder ända ifrån vår grupps begynnelse. Hoho-jaja som mormor alltid säger. Nu har jag verkligen gjort mig förtjänt av lite dopp till kaffet... men jag dricker ju inte kaffe, så det får väll bara bli ett ordenligt dopp. Någon intresserad?

Kram och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0