Hej allihopa!

Imorgon är det till min glädje Teater På Hjul möte igen! :)
Var ju en hel vecka sen jag träffade er så det kommer bli skönt att se er igen.
Jag kommer ladda med kaffe för min & Joakims skull och förhoppningar om vad dom andra har att berätta för mig...för det verkar som om dom har det! :)

Nej, nu blev det lite för mycket smileys i detta inlägget.
Nu till lite andra saker.
Började idag, för andra gången, min tjänst som affischerare och flyersspridare av Angeredsteater's nya pjäs som visas i september - Brand.
För mer info om det kan du alltid gå in här: http://www.angeredsteater.se/

Ja, så nu sitter jag själv i min tomma lägenhet och det känns som att jag kommer däcka av vilken sekund som helst.
Det har varit en lång dag, men ack vad den har varit underbar! Tog hand om min underbara systerdotter Clara och det var hur mysigt som helst. Världens bästa unge, som har världens bästa mamma.

Nej. Nu ska jag nog ut och leta efter lite mat...eller om jag ska leta i frysen. Vi får se vad som händer folk! Mat behöver jag iallafall...även om det inte syns.

Det ÄR roligt att blogga (nämner inga namn).

All världens kärlek och omtanke till er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0