En vecka sedan?!




Vad i....?
Var det en vecka sedan jag bloggade?
Inte bra.
Fast då vill jag också gärna veta varför ingen förutom jag och Jocke har bloggat på HELA FÖRRA VECKAN?!
Inte inte inte bra!

Känns visserligen som att den veckan försvann på ett nafs, så jag kan nog förstå om dom andra i gruppen också förlorade sig i tiden.
Men lite skärpning får det allt bli.


Om jag förstått det rätt så kommer vi imorron, tack vare att vi har fått nya nycklar, återigen vara i replokalen och repa gärnet!
Kommer kännas bättre att faktiskt vara där vi ska vara än hemma hos mig eller någon annan av medlemmarna.
Speciellt när man har ett helt eget manus.

Dock så funderar jag på om jag skulle spela in manuset på ljudbok.
Känns inte så lyckat att vara skådespelerska och samtidigt ha extrema koncentrationssvårigheter.
Men det får helt enkelt lösa sig. För det måste det.
Jaja, nu ska jag ut och handla mat för jag har blivit asbra på denna aktivitet!

Puss och på återseende


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0