Alltid lika svårt att komma med en passande rubrik ... !

Klockan är tio över nio och jag är överpigg. Drack alldeles för mycket kaffe på mötet idag och misstänker att det är den utlösande faktorn. Vi skrev ännu mer repliker till vårt härliga grovmanus idag. Som tidigare sagt så börjar vi närma oss färdighet vad gäller manus, repetitionerna kan snart ta sin början och jag kan säga att jag längtar dit, så fort det administrativa är över så kan vi fokusera på föreställningen helt och hållet och bara känna turnén närma sig med stormsteg. För det är precis vad det känns som att den gör redan, det är inte så långt kvar som man kan tro nu, jag beundrar oss verkligen för att vi kommit så här långt. Det är fortfarande mycket att göra, men vi klarar allt!

Nästa vecka har vi möte med en möjlig sponsor och skall därför förbereda en presentation där vi skall berätta om oss och varför vi är i behov av stöd, det blir spännande.




Jag och Stina under dagens manusskrivning. Kreativiteten lyser! Eller hur?



Lugna puckar där ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0