ursäkter...

Oj, det var väldigt längesen jag bloggade nu. Det känns som att det var väldigt längesen jag var på ett möte också. Det beror mest på att jag spelar en pjäs i skolan nu, vårat slutprojekt i scenisk gestaltning c. Det tar tid och energi, men är ocskå en av de roligaste och utmanande pjäserna jag gjort.

Jag har också jobbat mycket den senaste tiden vilket lett till att jag varken hunnit eller orkat skriva speciellt mycket här.
Men ska försöka bättra på det.

Så, då var jag klar med alla ursäkter, nu till ltie roligare saker. Vi har möte idag, det ska bli roligt att träffa alla och fortsätta med manusskrivandet. Ska ge mig iväg om en stund till jockes och aminas lägenhet. Jag tror som Anton skrev att manuset är på bra väg att bli färdigt. Det går undan när vi skriver och vi vill börja repa allihopa.

Det var allt från mig idag, många kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0