Uppgifter

Ännu ett produktivt möte är avslutat och Anton har för mycket att göra trots att det drar ihop sig mot helg.
Även om vi för det mesta enligt mig har en fantastisk stämning i gruppen så påverkas till och med vi negativt av att sitta inne i det vackra vädret och behöva knappra på datorn kvällarna i ända.

Och då som sagt till rubikens syfte. Som du säkerligen förstår så är det som alltid i mitt fall med syfte att klaga som jag bloggar. Jag har på tok för mycket att göra och har till råga på allt fått den otroligt åtråvärda men ack så tidskrävande uppgiften att förnya headern till bloggen. Detta med deadline imorgon och jag fattar verkligen inte hur jag ska hinna eftersom jag inte ens hunnit renskriva de senaste mötesprotokollen än. Hur som helst så är vädret underbart och det håller humöret upp vad som än händer.
Nu är det sol!
Snart är det påsklov dessutom - ett underbart tillfälle för somliga mediaelever att arbeta ikapp med diverse. Då ska vi inte bara ha ett extra möte för manusskrivning utan även göra en liten extra grej tillsammans i form av en inspelad provfilmning som vi ska skicka till ett produktionsbolag med en spännande grej på g.

Hyssh hyssh om det dock... men vem vet, kanske hamnar filmandet tillslut på bloggen?

Glad helg önskar jag dig! Inte för att jag inte tänker skriva snart igen (se sådan tur har du inte) utan för att jag själv behöver höra det för att kunna fokusera och tänka positivt.

Kramar
//

      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0