Tillbaka

Hej Alla.

Hoppas att allting är bra med Er. Jag har varit lite frånvarande, jag vet, som vanligt, jag vet. Jag har haft lite mycket att göra (hittar inte på någon annan ursäkt) hehe. Det är inte så långt tid kvar. Snart är vi klara med hela manuset och studeneten väntar för alla förrutom Stina :D.  Jag och Jocke har varit på möte idag faktiskt. Vi har varit på möte med en trevlig tjej som heter Malin, hon hjälper oss med att få in bidrag till turnen. Det är direkt ingen nyhet att det kommer kosta en hel del och det känns bra just nu, vi får kontakt med mera och mera olika ställen som man kan söka bidrag hos och det hade varit helt underbart att få lite pengar annars kommer vi få jobba en hel del i sommar, men men, va gör man inte för sin dröm?:D. Imorgon ska det vara administationsmöte men blir tyvärr inställd pga att jag och Jocke ska på jobbutbildning men det kommer vi ta igen på torsdagen och passa på att fortsätta att skriva manus. Jag har idag pratat med alla hjulare och de verkar må bra. Fanny har te.x uppvisning av sitt klass slutprojekt och de har gjort en pjäs som de visar just nu, vi från Teater På Hjul ska se den på måndag och se vår älskade skådis Fanny på scen. Anton stördes mitt i lektionen när jag ringde och Stina mådde bara bra.
Jag har inte så mycket mer att skriva men lovar att jag ska skärpa mitt bloggskrivandet och nu menar jag det också.=)


Det här är jag och Michael Biehn som har varit med i filmer som Aliens och
serier som Criminal Minds.

Ha de bra alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0