Shvan here

Hej alla.

Vill bara börja  inlägget med att säga att jag tyckte att Stinas inlägg var väldigt fint :), och tack, jag tror att jag talar för alla när jag säger att jag är glad du är en del av oss, vi är alla 6 som en stor familj. När man ändå kommer in på ämnet, det känns så sjukt när man kommer folk så nära på så här kort tid, för exakt ett halvår sen visste jag inte ens vilka hälften av Teater På Hjul var. Jag kommer ihåg det som om det var igår orden från en viss persons mun "Kan inte vi starta en teatergrupp typ eller nått?" kom ut, undra vems?haha. Det var den 17 oktober 2008, och de små orden utvecklades till att 6 personer ska ut på turné från Göteborg till Skelleftå i ungefär en och en halv månad och visa världens bästa uppsättning. Jag tror inte att jag kan säga något ord som beskriver den lyckan jag känner när jag vet att jag kommer åka ut på en turné för att arbeta med någonting som jag vet att vi alla brinner så mycket för, att kunna vara med ett gäng personer som jag inte skulle bytt mot några andra.


Nä, innan vi blir alldeles för sentimentala nu så kan jag berätta lite annat som händer runt Teater På Hjul just nu. Vi ska träffas på tisdag då alla har påsklov (förrutom Stina som har haft påsklov sedan snart ett år tillbaka då hon tog studenten) och skriva manus. Sedan träffas vi som vanligt på onsdag och torsdag,  torsdagen blir en extra lång dag då vi ska göra en annan sak som inte har med Teater På Hjul att göra. Mer än så kan jag nog inte säga, helt plötsligt låter jag som en jätteviktig människa. Men ni kommer få reda på det lite längre fram om det. Vi ska förmodligen komma fram till en tid som vi ska boka med tidningen QX på onsdag också, då vi tar upp ämnet homosexualitet så vill de intervjua oss, jag ser fram emot det. Alltid kul med tidningar/människor som är intresserade av Teater på Hjul/ämnena vi tar upp i pjäsen. Det var nog allt jag hade att säga just nu men något annat hjul kommer säkert att skriva snart.

Ha det bra allihopa.


Jag tänker skryta lite genom att ladda upp denna bilden. För alla som inte
vet vem han är så heter han Denny Trejo och är en välkänd amerikansk
skådespelare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0