Manlighet endast

Det är horribelt! Hemskt helt enkelt och mer behös inte sägas... men det tänker jag göra ändå.

Idag var en viktig dag för TeaterPåHjul:s räkning. Vi var på ett möte med en bidragsgivare och kom fram till en summa som vi kunde få i stöd. Jag var peppad som aldrig föll och stod på plats fem minuter före avtalad tid. Och minuterna gick. Till slut visade det sig att vare sig Fanny eller Stina skulle dyka upp då de fått förhinder. Shvan och Jocke kom dock, men först en kvart senare. Jag var lycklig över att träffa mina manliga kolegor, men hade sett fram emot att återse flickorna igen och blev riktigt nedslagen då jag inte fick som jag ville.

Som tur var fanns det hallongrottor på mötet som min ilska mynnade snart ut i den småkäcka munterhet som brukar vara mitt humör då kakor finns i närheten. Hur som helst så flödade testosteronet för oss denna dag då tre svettiga män kämpade med näbbar och klor för att få lite pengar till  vår turné. Och det gick minst sagt bra!

Med all manlighet som hänger kvar i mig nu efteråt så känner jag att jag måste komma in lite mer i min naturliga ställning och därför ska jag komma med det småhomosexuella uttalandet om att tre i gruppen skaffat nya helt fabuolus frisyrer, samtidigt helt av slump.

Ta-da-dam

  Shvan med ny frisyr  Anton med ny frisyr  Jocke med ny frisyr 

Jag håller tummarna för ett mer välfyllt möte i morgon. Stina kommer inte kunna medverka, men man får i alla fall träffa en Fanny och kanske även en Amina om man har tur så helt dumt blir det ju inte. Stina kommer såklart saknas dock.

Puss på henne, de andra flickorna, de manligt svettiga männen och på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0