Ljusare tider!

Hej mina små kycklingar!

Ja det är verkligen ljusare tider, och då pratar jag inte bara om det underbara vädret som skiner utanför mitt fönster.

Vi har väl alla känt att tiden drogs åt lite väl snabbt. Helt plötsligt var vi inne i månad april och undrade vart tiden flygit iväg.
Det var fortfarande mycket som skulle fixas, och det rådde en undermedveten stress på Teater På Hjul's möten.

Men bli inte nervösa! Nu går allt precis som det ska i allt vi sysslar med.
Vi har blivit en förening, manuset är på vippen att bli klart och våra möten har helt eskalerat av dåliga skämt.
Det går helt enkelt superbra!

Igår, torsdag, hade vi möte igen. Fast det var lite annorlunda! För det första var vi inte ens hemma hos Amina och Jocke, utan vi var hemma hos Anton i Partille!

När jag kom dit så var det fullt igång med provilmningar för samtliga Hjul förutom mig (och  Amina).
Jag hade inte läst manuset innan och kände att det hade nog behövts lite längre tid att förbereda sig.
Men men, ni var iallafall jätteduktiga allihop!

Efter provfilmingarna var färdiga så fortsatte vi med vårat ordinarie möte och Anton bjöd på fika.
Fika som resulterade i sockerrush för mig och Jocke.
Kort sagt, hur roligt som helst! :)


Så, nu ska jag återgå till att njuta av min lediga dag.
Samtliga i Teater På Hjul önskar alla våra läsare en Glad Påsk!
Ät mycket choklad nu. That's an order.

HEJDÅ!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0