hmmm...

Jag är ganska dålig på det här med rubriker, men det får ni stå ut med.

Nu kände jag att det var dags för mig att skriva ett inlägg här igen. Är helt ledig idag och då får man passa på att uppdatera bloggen. Tycker att´det är bra att ´vi har börjat videoblogga, kanske blir lite roligare att följa oss då. Det hade jag tyck i alla fall. Förhoppningsvis kommer det kanske någon video från mig någon gång också, ska lära mig hur man gör först, hahah. Är helt värdelös på sånt egentligen, men det har ni nog märkt. Lägger sällan upp bilder även om Anton och Stina så snällt lärde mig hur man gör,

Japp, igår var teater på hjul, (eller Jocke, Anton och Shvan) och såg på sista föreställningen av min pjäs. Det känns väldigt tråkigt att det är slut, men det var kul att mina älskade hjul var där och såg sista föreställningen.  Och nu kommer jag kunna känna mig lite mer deltagande i teater på hjul och vår pjäs!

Vi har som vanligt möte imorgon, och på torsdag. Ska bli roligt, snart skriver nog något annat hjul med lite mer information!

Massa kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0