Heldag i Partille

Ja, igår var det heldag hos Anton som Stina skrev. Dagen började vid tolv för mig, Jocke, Shvan och Anton då vi kom till Anton. Det var väldigt roligt och omväxlande att ha mötet i Partille, en väldigt rolig dag som gick väldigt snabbt.


Jag tycker verkligen att det känns som att saker går bra för teater på hjul nu, manusskrivningen går mycket mycket snabbare än vad jag trodde att det skulle göra. Men vi är ju effektiva och kreativa när det väl gäller :) Sedan har vi ju blivit en förening som nästan alla hjul nämnt nu och det känns väldigt bra.


Jag ser fram emot nästa möte, som inte är förän nästa Onsdag, och då lär manusskrivningen fortsätta även om det är administrationsmöte. Vi anser nämligen att vi kan hinna få in lite manusskrivning på onsdagsmöterna med, i och med att manuset känns väldigt viktigt nu.

Jaja, allt från mig den här varma dagen. Ut och njut av våren och värmen, men fortsätt läsa bloggen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0