Glad Påsk!

Idag är det påskafton, strålande sol och jag mår toppen !!

Har nyss vaknat upp denna härliga morgon. Skall alldeles strax göra lite frukost och dricka några koppar kaffe så jag piggnar till och håller mig uppe hela dagen. Veckan har varit hektiskt, kan man lungt säga. Möten, provfilmingar, manusskrivande och mycket annat har varit en stor del, men det har gått otroligt bra med allt det måste jag säga.

Den här helgen skall jag koppla av och bara umgås med vänner och familj, äta god mat och njuta av ledigheten. På onsdag är det nya krafiga tag om Teater På Hjul och vi har papper att fylla i ang. stependium och intervjuer att boka in.

Hoppas att allt är bra med er, ha en härlig Påsk och njut av varandra.

Glad Påsk!

Kommentarer
Postat av: Nicole

Heja er!

2009-04-13 @ 15:49:02
URL: http://nicoleytterdal.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0