Den gläsen!

Lite creds till Anton för den nya bloggheadern kanske?

Jag vill inte veta av någon snuskig sammankoppling med överskrften, tack så mycket Jocke! Jag vet inte varför, men av någon anledning så har det härliga TeaterPåHjul-gänget börjat dra helt ologiska och omenade sexuella kopplingar till fullt normala saker jag säger. Jag har ingen aning om varför ehum host ehum.

Två suddiga hjulVidare så sitter jag och tar igen mig efter ett otroligt aktivt extramöte för manusskrivning. Jag kan inte fatta att jag ska få äran att avslöja detta, men det ser in sämre ut än att min våta dröm ska gå i uppfyllelse. Jo, det är sant - idag färdigställde vi den först hela grovversionen på manuset, hör och häpna. Jag blir upphetsad bara jag tänker på det. Dock blir vårt arbete nu bara hårdare och snart står jag inte ut längre utan måste ge mej in i härligheten och börja med repetitionerna. Vi känner alla detsamma skulle jag gissa och uppgifter tar vi tag i med den största vällusten och har hela tiden tankarna på det snart kommande klimaxet inne i oss.

... Jag är underbar eller hur?!

Imorgon är det administrationsmöte ch jag utlovar både viktiga beslutstaganden, en trevlig stund och en mängd pilska kommentarer från min sida som jag redan nu ber om ursäkt för.

Må väl du underbara läsare
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0