Back in Action

Hej! Anton här tro det eller ej.

jag har ju inte skrivit nu på ett bra tag. Över påsken for jag upp till släkten i öst och när jag kom tillbaka var det the final hours med projektarbetet som gällde. Men nu är det klart! Jag tror själv att jag inte fattat det riktigt än... Det är inlämnat and done with. Bortsett från redovisningen det vill säga.

Teater På Hjul har därför fått stå ut med en något inaktiv Anton den senaste veckan, men trots detta så har inte bara arbetet förflutit utan vi har även tillsammans skickat in en provfilm till ett spännande projekt och manusarbetet ger mycket goda resultat. Jag tror inte jag har varit ensam om att ha lite extra stress och press på mig. Fanny ser man inte mycket av då hon repeterar för fullt med sin teaterklass och deras pjäs, Shvan somnade och kurade ihop sig mot mig senaste gången jag träffade honom och till och med Jocke och Amina tycker jag verkar lite mindre rappa än vanligt. Den där Stina har någon magisk, mystisk kraft och lyckas fortfarande hålla glöden uppe med skämt långt (och jag menar lååååångt) under bältet och en inbitenhet i sin roll som inte finner några gränser.

Men hur som helst - nu är jag tillbaka! Pigg på allt vad TeaterPåHjul och livet i allmänhet är. Och jag är säker på att övriga hjul kommer ha samma inställning nästa gång jag träffar dem.

Tills dess ska jag ladda hårt med rester av påskgodis och och en massa nyttig Television.
En stor kram från mig till dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0