Fullt upp.

Som inlägget innan beskriver så blev det inget möte idag, onsdag 12/11, men ett möte back överlever vi.
Som ni kanske redan märkt så är vårt sökande efter den femte medlemen fortfarande i full gång. Det kommer bli spännande att få skaka fram ett resultat av de ansökningar som kommit in. För oss är det självklart viktigt att personen verkligen brinner för skådespeleri och är beredd att lägga ner mycket tid på det.

Shvan förklarade ju i tidigare inlägg att vi skulle på uppsättningen av pjäsen "Park Aveny" med Allan Svensson och Carina M Johansson, vilket vi gjorde idag. Måste bara säga det att skådespelarna var exemplariska, Allan Svensson är självklart alltid duktig och Carina M Johansson gjorde en magnifik tolkning av sin rollfigur. Birollerna skall också ha varsin eloge för sitt framträdande. Däremot var jag lite besviken på själva pjäsen. Jag hade faktist förväntat mig mer utav manuset. Jag tyckte helt enkelt inte att den var bra. Hade det inte varit för att skådespelarna lyfte taket med sin talang så hade jag nog somnat.

Nästa möte, som blir Onsdag nästa vecka, skall vi gå närmare in på vår nya medlem och även börja finslipa vårt manus, föra över det till svart på vitt eftersom det just nu endast lever i våra huvuden. Självklart så kommer det ta mer än ett möte att fastställa hela manuset, men nästa vecka blir en början. Vi har i alla fall fullt upp nu.

Ta hand om er där ute och gör ingenting som jag inte skulle ha gjort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0