And here we go

Hej Alla.

Det är Shvan här, andra att skriva efter jockes tråkigt långa inlägg ska jag försöka göra er lite intresserade haha.
Nu håller vi alltså på att rekrytera en 5:e skådespelerska som ska vara med oss och vi har fått in några ansökan =).
Nu är det inte så lång tid kvar ändå, ungefär 10 månader tills vi ska åka, men det är vääldigt
mycket som ska göras innan, väldigt väldigt mycket så förhoppningsvis kommer tiden att gå fort för jag längtar till den morgonen vi ska åka och göra den första uppsättningen.
Vi ska egentligen ha möte imorgon med gruppen men eftersom 2 av oss inte kan närvara
så får vi ställa in, vi har kommit överens om att vara minst 3 närvarande på varje möte, det är regel nummer 1 haha. Anton kan inte pga att han och hans flickvän firar 13 månaders dag (?) Veckan efteråt kommer de att fira 13 månader och en vecka antar jag, haha ja skojar, hoppas att de får det kul. Jag kan inte pga att jag har fått lyckan att praktisera
på Backateatern och Göteborgs Stadsteater så imorgon ska jag på ett möte på eftermiddagen på stadsteatern och efteråt titta på en av deras föreställningar som heter "Park aveny" där bl.a Allan Svensson från "Svensson Svensson" är en huvudrollsinnehavarna, så det ska bli riktigt kul, och som tråkigt sällskap ska jag ha en av mina Teater på hjul medskådespelare JOAKIM FERM.  Haha.
Nä nu känner jag att jag inte har så mycket mer intressant att skriva så jag avslutar detta.
Nästa vecka är det Fanny eller Antons tur att skriva.
Ha de så bra alla.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0