Dagens möte

Hej alla.

Det var onsdag idag och det betyder möte för Teater på hjul.
Vi pratade om olika saker som te.x att träffas mera gånger än
bara onsdagar nu när det är jullov och vi har mer tid, men som
sagt så är det jul så anton var upptagen 2 veckor pga han ska
åka bort, Jocke och Fanny var upptagna dagarna innan och efter
jul och de dagarna de kunde, kunde inte jag pga det var de enda
dagarna jag jobbade, haha, men vi kom fram till att träffas nästa gång
den 30:e december så det blir 2 veckor utan möte och jag kommer
sakna de mycket haha.

Vi ska äntligen börja skriva manus nästa gång vi ses.
Det känns skönt för vi har gjort väldigt mycket de här 2 månaderna
vi har hållt på med Teater på hjul. Vi har skrivit ner alla skolor/städer
vi vill besöka, det blir mest skolor med teater-inriktning och resan bär
ända till Kiruna, och för att komma dit har vi t.o.m bestämmt vilken bil
vi ska ha, och det blir t.o.m en husvagn som vi ska sova i, ingen har 
sagt att det är lätt väg till skådespeleri livet, haha.
Vi har skrivit ner budgetplan och räknat med det lilla minsta, allt från tandborstar
till matpengar och vi beräknar att detta tar 3 månader. Det kommer
alltså kosta en hel del men vi ska jobba stenhårt för att få råd med detta
och det handlar trots allt inte om pengar, det handlar om Lyckan som vi
tar upp varje gång vi tänker på hur mycket det kommer kosta, haha.
Vi har tagit kontakt med några ställen som kanske skulle kunna ge oss
någon sorts stipendie-pengar. Vi har även vart med möte på ett teaterförening
som kommer låta oss repa m.m där.
Någonting saknas dock, den 5:e skådespelerskan och det håller på
och löser sig också just nu förmodligen.
Men allt som räknas är att vi får göra det som vi vill göra och vi har riktigt kul på
vägen och det känns jätteskönt.

Nu har jag inte mycket kvar att skriva så jag tänkte avsluta detta med att lägga
till några bilder från dagen möte.
Ha de så bra allihoppa.

P.S: vill tillägga att jag inte sitter på facebook eller liknande när jag har datorn
där, utan det är mycket planeringar som måste skrivas ner haha. På tal om
Facebook så finns Teater på hjul även där. D.S




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0