Anton has left the building

Nu är det jul igen, nu är det jul igen. Eller nästan i alla fall...Nya bilder på Anton finns att finna!

Julen står för dörren och Anton tänker nu lämna byggnaden under en tid, men oroa dig inte för de övrigt hjulens trygga händer finns kvar och kan knappra in många duktiga inlägg. Anton ska bege sig upp till Östergötland och fira sin jul som han håller så kär. Var inte ledsen dock för han kommer snart tillbaka. Nu den sista kvällen innan avfärden har jag dessutom varit en extra flitig nisse och letat igenom mina gömmor efter fler bilder som kan passa till att uppdatera vår kära Bildbank. Vilka fynd jag gjorde! Hittills är det främst bilder på mig, Anton som tillkommit galleriet, men det är bara en tidsfråga innan det finns nya bilder på alla hjulen, kanske främst på Fanny med tanke på att hennes kamera kanske inte åstadkommit riktigt så mycket som man vill hoppas på.

Hur som helst, ta dig en gärna ett titt bland bildern, men jag ska inte upphålla dig mer i ditt julstök. Jag vill bara innan jag lämnar byggnaden avsluta med att beklaga djupt över den lilla extra kraftansträngning som jag vet att det krävs för att förstå mina inlägg då jag hela tiden växlar mellan att skriva i tredje person och vanligt. Det är bara som så att Anton har ett väldigt uppblåst eg och gillar att höra om sig själv. Då var det ur världen...

Nu vill jag bara önska dig en riktigt god fortsättning, jul och - om vi inte hörs dessförinnan - ett gott nytt år!
Jag saknar dig redan!

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0